2016. március 31., csütörtök

2016/8 - WORDS SAL - 4.rész


Kész lett Palkó SAL-jának a 4.része. Most nem olyan gyorsan, mint eddig. Hogy miért, azt később mutatom. Egy hét mulva jön a következő rész is, már várom :-) Szeretem hímezni, a minták változatosak. Eredetileg magamnak szántam, de lehet, hogy ajándék lesz belőle. Talán kihímzem másodszor is, csak hogy nekem is maradjon, ha elajándékozom. Na ez még a jövő zenéje.


Most ennyi, ha lefotózom a húsvéti szünet alatt készülteket, jövök ujra.

Szép tavaszváró napokat kívánok Nektek :-)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép.... én még a nyomtatásig sem jutottam el...Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Örülök!!!! nagyon :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Küldj fotót, kérlek! Nem tudok most menteni, vendég vagyok ezen a gépen... :(

    VálaszTörlés
  4. A fiam segített, elvittem a képet :)

    VálaszTörlés