2016. február 4., csütörtök

2016/3 - mult heti kézimunka

Akkor jöjjön az a "rengeteg" kész munka :-)
Varrás - ha annak lehet mondani a javítgatást, foltozást, gumivarrást. De legalább elővettem a gépet.
Anyukámnak még tavaly sikerült megégetnie a polár mellényét, nem lett lyukas, csak összezsugorodott. Ezt próbáltam eltüntetni Marci egy régi pólójából vett anyaggal. Egész jó lett, még egy virágot is "tűztem" a közepére. Nagy jóindulattal lehet csak rámondani, hogy "tűztem". Szeretném valamikor megtanulni a gépi tűzést. Lefotóztam gyorsan, mielőtt elvittem volna, de a kép nem sikerült, alig látni valamit rajta. Fő, hogy készen van. A fekete (a képen sötét szürke) a folt, az egész hátán keresztül.



Hímzés - Fleurs de Digoin - nagyon tetszenek ezek a minták, főleg a színösszeállítás. Vagy doboztető, vagy szív lesz belőle. Még nem döntöttem el. Az első képen a vászon (perlicska) színe jó, a másodikon a fonalak színhelyesebbek.



2014-ben hímeztem már egyet belőlük, a bátyám felesége kapta karácsonyra 


Kötés - talán tavaly év elején kötöttem Bebinek a sálat (kicsit hosszú lett), most elkészült a sapka is. A mintát magam állítottam össze. A sapka kicsit rövid lett, többet kellett volna kötnöm a fogyasztás előtt. De mivel 5db tűvel készült nem akartam bontani, mert nem tudtam volna rendesen folytatni. Elsőre egész jó lett (fő a szerénység :-)





Ha lesz kedvem ma a Bebi jelmezét fogjuk csinálni. Balerína lesz jövő kedden.

Szép estét kívánok, nálunk most még szépen süt a lemenő nap :-) 
(mire átolvastam az írásomat, már el is tűnt)


4 megjegyzés:

  1. Szia Rozy! :)
    Tényleg sok minden készült! A sapka tökéletes, szerintem, és a sál is :)
    A hímzésed pedig csodás!!!!
    Nagyon örülök, hogy tényleg gyakrabban olvashatlak! :)
    Ölellek: Palkó

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, javítgatás, tűzés!
    Milyen szépek ezek a hímzett virágok!
    A sapkát nagyon klasszul megkötötted.
    Éééés: megdöntötted a tavalyi bejegyzések számát:)! Éljen!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok, jó hogy vagytok :-) Igen Rita, nekem is eszembe jutott. Remélem kitart ez a lendület még pár hónapig. igaz a héten semmi kreatívkodás nem volt :-)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, nálam januárban volt ilyen javítgatós nap, amikor szépen sorba vettem a hónapok alatt összgyült javítanivalót.
    A himzés nagyon szép lett, csak így tovább.

    VálaszTörlés