2013. augusztus 12., hétfő

Hímzések


Maja két tavaszi mintája. A nyuszisat már mutattam, még húsvétkor hímeztem. Most a párja is elkészült. Tavaszi banner lesz belőle, majd valamikor, tavasszal :-) A csirkésnél változtattam a tulipánok színén. 



Ilyen a kettő egymás mellett. Most csak valamilyen anyagokat kell hozzá keresni, el nem tudom most még képzelni. Két, színben annyira eltérő minta, nem tudom mivel hozom őket össze, de majd elválik. Szeretném, ha a kicsi (nagy) fiam banner tartót készítene nekem hozzá, remélem sikerül őt rábeszélnem.


Ez pedig az elmaradásom egyik része. CCN házikós SAL áprílis hónapja. Kicsit sok a szín rajta, az itthoni fonalaimból keresgettem, csak a fele van az eredeti minta szerint. Az összhatás nem is olyan rossz. mint első ránézésre.


  És itt van a márciusssal karöltve

Készül már a május is, kb. a 80% kész van, de még így is nagyon el vagyok az egész SAL-lal maradva. És most újból elteszem, mert már csak egy hetem van a nyaralásig. Addig a Nemzetközi RR augusztusi madárkáját kell kivarrnom, hogy még el tudjam küldeni, mielőtt elutazunk. Még el kell készítenem a DFEA Hortenziáját, mint már írtam azt szeretném magammal vinni - vásznat vágni, kijelölni, fonalakat kikeresni, stb.
Lassan már a karácsonyra is gondolnom kell, mert tavaly is rengeteget terveztem, és semmit nem készítettem el. Most másképp lesz (ha-ha-ha), legalább is remélem. 

  

7 megjegyzés:

  1. Szépek lettek! Egyszer csak rád köszön a megfelelő anyag, meglátod! :)
    A házikós naptárad pedig csodás!!! Nekem nagyon tetszenek a színei!
    Jó nyaralást, pihenést, ha addig már nem jelentkezel... :)

    VálaszTörlés
  2. Hello

    Beautiful finishes, really pretty (:

    VálaszTörlés
  3. Hú, de gyönyörűek! Jó nyaralást (én már dolgozom:)!

    VálaszTörlés
  4. Thank you Meggie, you are very cute :-)
    Köszi lányok, már nagyon tervezem a nyaralást, majd beszámolok róla.
    Sokat szeretnék hímezni, remélem sikerül is.

    VálaszTörlés
  5. Hi !!! I like your blog -your creations are very beutiful ! If you like my blog , would you like us to follow each other ?????
    Greetings
    Niki

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy kihímezted a mintáimat!:-))) Kellemes hétvégét!:-)

    VálaszTörlés