2012. április 18., szerda

Ajándék ...

   lesz! Úgyhogy csak egy kis részletét mutatom. Mostanra már kb. a minta fele kész. Mit gondoltok, mi lehet? Annyit elárulok, hogy kép lesz belőle. Már a keret is alakul ... a fejemben. 


   És a másik minta, amit elkezdtem húsvétkor, Bakternő Népi mintakendője. Vittem magammal a bátyámék hétvégi házába, hogy én majd hímzek, rengeteget. Ezt egy letört fog akadályozta meg, ami felsértette a nyelvemet. Nem hogy enni, de beszélni sem tudtam. A párom szerint "ilyen csendes hétvégénk régen volt". A hímzésből semmi sem lett, fájdalomcsillapítókon éltem. De ha kész az ajándék, mielőtt belekezdek a másik ajándékba :-) egy pár mintát ebből is kihímzek.
   Hát ennyi, nem sok látnivaló van rajta, de legalább már elkezdtem, így könnyebben kézbe veszem.


   És ha már itt vagyok egy nagyon régen hímzett terítőmet is megmutatom. Ha jól emlékszem valamelyik Fürge ujjakból van a minta, Biedermeier terítőnek nevezték. Még az egyetem alatt hímeztem, használva soha nem volt, mert a stílusa nem illik a lakásunkba. de emléknek szép. Meglehet valamikor építük hozzá házat is.


Hát ez már több mint 20 éves. Ja, majdnem elfelejtettem bemutatni a macsekjaimat. Gyűjteményem kedvenc darabjai. Nevük nincs.

Köszönöm, hogy itt voltál. És nagyon örülnék, ha néha üzenetet is hagynál. Nem kötelező, csak jól esik. Kellemes hímzős napokat kívánok. 

2 megjegyzés:

  1. 1. kép: Karácsonyi kép templommal?

    2. kép: Hajrá, hajrá! Talán én is csatlakozom hozzátok!

    3. kép: Nagyon szép! Jó, hogy feltetted a blogra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Nem talált. De kb. 2 héten belül mutatom. Remélhetőleg akkor már a tulajdonosánál lesz.
      2. Lassan fogok haladni, ha közben ajándékokat gyártok.
      3. Köszi szépen.

      Törlés