2012. március 2., péntek

Az első fecske...


   Megérkezett. Mármint még nem az első fecske, csak végre tudok mutatni hímzést, amit az idén kezdtem el és fejeztem be. A hímzés kész, ha sikerül ma össze is állítom.          
  Kép lesz belőle a legfiatalabb unokahúgomnak Teréznek, aki nagyon szép napon, március 1.-én ünnepelte 10. szülinapját. Ez lesz az ajándék meglepetés része. Hétfőn mutatom a kész képet is. Remélem tetszeni fog neki :-)


   A doboz!!!!! Hát a névnap már elmúlt, én pedig így állok. Míg belefogok valamibe - a doboz festése, míg elgondolom milyen legyen, stb. Nekem ezek tartanak sokáig. A kivitelezés már gyorsabb. Hosszú idő után elővettem a varrógépet is. Pedig mennyit varrtam én hajdanán! A sok kihagyás meg is látszik - a gépen is, rajtam is.
   A színe nem ennyire babarózsaszín, inkább kicsit barackosba megy át. A kockás rongydarabkákból pedig a hímzés kerete lesz. 



Köszönöm hogy meglátogattál!
Napsütéses hímzős hétvégét kívánok Neked.

4 megjegyzés:

  1. Szép a rózsa, kiváncsi vagyok a kész képre is és a dobozra is! Neked is szép kreatív hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a kis hímzésed, kíváncsian várom a folytatást!
    Szép, öltögetős hétvégét Neked is!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez a kockás hímzőkeret igen izgalmas nekem.Hű!,azok a Mucha képek!Imádom mind.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép a rózsa :)) várom én is a folytatást!

    VálaszTörlés